Top Image

Top Image

Niespodzianka...Baby Shower!

Posted on: czwartek, 6 lutego 2014

Rozwiązanie już za sześć tygodni, ja czuję się świetnie więc jeszcze będę pracować przez trzy kolejne. Wczoraj znajomi z pracy zrobili mi super niespodziankę – taki mini Baby Shower! ByƗo to wielką tajemnicą, ja szƗam do naszego ‘pracowniczego pubu’ z myślą, że idę na spotkanie. Wchodzę, a tu wszyscy krzyczą ‘surprise!’, pub peƗen ludzi, przystrojony w dziecięce girlandy i zawieszki, wszędzie peƗno jedzenia i napojów – naprawdę zrobiƗo mi się bardzo miƗo! Spędziliśmy razem caƗą przerwę, wszystkie mamy opowiadaƗy mi jak to będzie super jak już będziemy mieli naszą Dzidzię na świecie:- ) Wszyscy musieli wypeƗnić taki maƗy formularz zgadując pƗeć, rozmiar, kolor wƗosów i oczu i datę przyjścia na świat naszego Maleństwa – super zabawa! Na 36 osób aż 29 typuje, że będzie chƗopiec…okaże się już niedƗugo!:- )


 
  


Nie obyƗo się też bez prezentów! Oprócz kilku drobiazgów dla mnie i Szymona, dostaliśmy super prezenty dla Malucha – wielki ‘tort’ zrobiony z pieluch, chusteczek nawilżanych, ubranek, kocyka, kosmetyków i wacików. Rozpakowanie tego cuda zajęƗo mi dobre pół godziny! 




 Zapas pieluszek i kosmetyków wystarczy nam na co najmniej miesiąc





Ubranka dla nowordka, kocyk, pieluszki tetrowe i pluszak to zawsze trafione prezenty! A świeczkę Yankee Candle o zapachu Baby Powder wykorzystamy my - Rodzice!:- )


Spójrzcie tylko na te cudeńka...ręcznie robione!

Ja na koniec dostaƗam kwiaty...na zachętę żebym byƗa dzielna przy porodzie:- )



A Wy macie zamiar robić Baby Shower przed narodzinami Waszych pociech? Myślę, że to fajne rozwiązanie aby spotkać się ze znajomymi na spokojnie przed porodem.


Pozdrawiam
Iwona x

1 komentarze:

  1. Taka impreza to świetny pomysł! Nie dość, że tak jak napisałaś, można spokojnie spotkać się ze znajomymi przed tym gorącym czasem ;), ale też dostaje się dużo praktycznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń

Dwa plus Jeden All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger